2011-04-12
 12:04:00

tjenare

hej alla sveriges människor, hur mår ni? jo jag mår bra. på tisdagar har vi ju som sagt bara 3 lektioner, så slutade halv 12 idag. skönt! ska bara ta det lugnt idag, eller jag ska träna med lisa ikväll men annars blir det lugnt. fick ett sms om att mina piercingar har kommit med! iiiiih, så pappa hämtar dom när han slutat, spännande!
imorgon åker jag och solar direkt efter skolan, sen åker jag och felicia och gör akryl-naglar! så jäkla snyggt, aldrig gjort det förut så ska bli kul! på torsdag åker jag och hälsar på frida med, alltid kul även om milton har varit sur båda gångerna jag varit där. =( haha, aja. och på fredag blir det stockholm! har fullt upp hela denna vecka, och nästa vecka då det är lov! längtar!



lägger upp denna bilden igen, armbandet jag fick av felicia när jag fyllde. det är ingraverat "cec" i det. så jäkla snyggt!


Anonym
PUBLICERAT: 2011-04-12, 20:23:21

vart ska ni åka någonstans och göra arkryl-naglar?

=)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: