2011-04-04
 22:12:56

solat och grejer

kom hem för en liten stund sen, har precis duschat nu. har varit i stan och solat med synne. skönt! jag och felicia ska antagligen göra akryl-naglar i veckan också, annars ska vi göra det nästa vecka. så jäkla snyggt! =)
imorgon ska jag synne och mamma till motala iallafall, mamma ska till sjukhuset och lämna nyckeln sen jag praoa. glömde ju den hemma sista prao-dagen då jag skulle lämna in den, hehe.. iallafall så ska jag och synne gå på stan där imorgon. se om vi hittar nått vi kan ha på oss på fredag! annars blir det linköping på torsdag! felicia ska hänga med mig till vårdcentralen direkt efter skolan imorgon också, ska ta ett till blodprov. undra hur många jag tagit nu?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: