2011-04-26
 12:04:08

sitter ute i solen

tjenixen, kom precis hem från skolan. nu sitter jag på altan i solen med bikini och njuter av vädret och tar en rök, så jäkla skönt! blir hårdbantning nu asså, träna som fasen och äta bra, måste ju se bra ut till beach 2011! ;)
imorgon åker vi till linköping med skolan efter lunchen, går på nått museum(?), fri tid på stan, och sedan gå på någon teater. kul menar jag! tar våran fritid, eftersom vi inte kommer hem fören 10-tiden. dör hellre! =( och på torsdag åker jag och synne till frida och milton! säger precis som frida; vi har ALLTID massor att prata om! jag och synne har alltid nytt skvaller, haha! aja, idag vid 6-tiden drar jag lisa och sara och tränar, gött!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: