2011-04-21
 11:57:25

på bussen mot gbg

hejhej, har precis satt mig på bussen mot göteborg och är på väg ut från mjölby nu. är framme om ungefär 3½ timme. skoj! nej men har gratis internet på bussen iallafall, skönt! så lär väl lägga upp några inlägg till mitt batteri i datan dör. aja, ha det bra för det lär jag ju inte ha dom närmaste 3½ timmarna!


lovisa
PUBLICERAT: 2011-04-21, 14:16:04 | URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Allt bra denna skärtorsdag?:)

Imorgon avslutar jag tävlingen om en valfri bikini/monokini från www.brandsinfashion.com!

om du är nyfiken och vill delta är det ännu inte försent!

kika bloggen för mer info!


lovisa
PUBLICERAT: 2011-04-21, 14:16:45 | URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Allt bra denna skärtorsdag?:)

Imorgon avslutar jag tävlingen om en valfri bikini/monokini från www.brandsinfashion.com!

om du är nyfiken och vill delta är det ännu inte försent!

kika bloggen för mer info!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: