2010-10-31
 13:26:27

ska till donken

snart ska nina och jag till donken och äta, eller när hon fixat sig klart vilket kan ta ett tag.
och säg inte att jag misshandlat din syster, för om du skulle försöka tänka efter (förstår om du inte kan) men du kan ju försöka, så skulle du också till slut komma fram till att det är självförsvar. juste


mina partypinglor =)♥


Anonym
PUBLICERAT: 2010-10-31, 13:42:29

jo men du så som hon ser ut självförsvar mot en käfftsmäll ? aa jo vi kan ju säga så!

det finns mkt som tyder på att du inte vet va du pratar om !


Anonym
PUBLICERAT: 2010-10-31, 13:45:27

hon har ett stort jävla blåmärke på benet en stor jävla bula i huvet och spottade blod så du menar att det inte var misshandel? ja vi säger så med

och jag slår också tillbaks om någon IDIOT slår/misshandlar min syster bara så du vet!!!


ewe
PUBLICERAT: 2010-10-31, 14:20:47 | URL: http://ewelinann.blogg.se/

alltid partypinglor! =D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: