2010-10-31
 11:30:58

kollade på saw 3D igår

hejhej, jag och nina åkte och kollade på saw 3D igår. skitäcklig, men ganska kul hade vi. haha, testa nya saker kan man väl säga! =D
aja, efter åkte vi hem till henne, hämtade lite saker. sen åkte vi på chillfest, och ewe var på festhumör kan jag lova! =D men det var jättekul, var bara jag nina ewe sara ante ralle fabbe robert och timone tror jag? sen kom några mer en stund. så det var jättetrevligt. sen blev vi hämtade av mina päron, lite småkul det med om man säger så! ;) menmen, nu ska vi äta och sen kommer ante och ralle, puss!;*


gammal bild =) jag och nina


ewe
PUBLICERAT: 2010-10-31, 12:12:46 | URL: http://ewelinann.blogg.se/

ojaaaaaaaaa, as festsugen :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: