2010-10-30
 10:46:58

fittigt

papi skjutsade mig och.. aa vill inte nämna namnet i min blogg. aja, var det kul hos ante? hmm, ja i början var det det. var det kul i slutet? nej, eftersom man tydligen inte får vara kompis med ens "bästa kompis" kompis storebror. utan att hon slår en. slår man sin "bästa kompis"? nae, men slår hon mig så kan jag lova att jag slår tillbaka, är ingen som bara sitter och tar massor skit utan att reagera, speciellt inte när det inte är sant.
aja, mami och papi kom och hämtade mig vid 10 så däcka jag när jag kom hem. hmm, förlåt till er jag skrek på förutom hon och fabbe.


ralle...


e
PUBLICERAT: 2010-10-30, 10:57:23

:(


....
PUBLICERAT: 2010-10-30, 12:22:24 | URL: http://liteavfelicia.blogg.se/

cec asså vad fan tror du, herregud, varför skulle man gå långt in åt a helvete i skogen om man bara ska spy och när du kommer ut har du varken tightsen på dej´, hela din tuntoppen är helt ner dragen vad fan ska man tror de är fan min bror du var där med,

jaja vad fan tror du jag slog dej för , du sparkade mej i magen, kallade mej för fitta och subba och allt du sa och jag satt bara fan där och försökte prata med dej , jag smälde te dej lite löste, efter de sparakde du mej, du slog mej i ansiktet 3 gånger jävligt hårt, du slog in mej i väggen med huvet, kul jag har värsta bullan nu men jaja jag bryr mej inte och detta hade inte blivit så här om vi inte hade druckit


Anonym
PUBLICERAT: 2010-10-30, 12:32:30 | URL: http://ceckarlssson.blogg.se/

sv till felicia:

"jag slog dig lite löst" hahaha aa sure, du så packad var jag inte så jag inte kommer ihåg hur hårt du slog mig. och en gång? aa sure visst vi säger så äckel, du slog mig flera gånger

men sorry att jag tog av mina strumpbyxor för dom blev helt leriga, du kan ju gå in i skogen och kolla igen eftersom du inte litar på mig.

och att du försökte prata med mig? aa sure, du satt och skrek på mig idiot.

fattar inte att du och danne ens är släkt, han har nått innanför pannbenet för han hjälpte mig när jag skulle spy, och du bara slår en, fyfan


Anonym
PUBLICERAT: 2010-10-30, 13:59:26 | URL: http://ceckarlssson.blogg.se/

sv till felicia igen:

och ge mig en jävligt bra anledning till att knulla din bror när du vet jävligt väl att jag tycker om ralle. och om jag nu hade varit så desperat hade jag väl knullat med ralle och inte din bror right?


Anonym
PUBLICERAT: 2010-10-31, 12:31:26 | URL: http://heejjeeemmaaa.blogg.se/

cec för fan!!

jag har sett hur felicia ser ut och aa det kommer inte sluta här kan jag säga!

va fan skit samma om du knulla med danne eller inte

felicia har fan knullat med dannes kompisar med eller hur! men att ta i så jävla mkt som du gjorde var fan fel cec !

jag trodde inte så om dig att du ens kunde sjunka så lågt att misshandla sin bästa kompis ! för att hon trodde att du hade knullat med hennes bror !

JÄVLIT LÅGT!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: