2010-10-27
 12:44:38

färga håret hemma

innan ni frågar tänkte jag berätta varför jag hellre färgar håret hemma än hos frisören.
självklart klipper jag mig, hos frisören, men färgar gör jag alltid hemma! tycker att det är mycket bättre, då får man som man vill ha det, och inte som frisören tycker att man ska ha det. har färgat hos frisören ett X antal gånger men jag har aldrig blivit nöjd! när jag skulle ha blonda slingor blev det bruna slingor, när jag skulle avfärga från svart blev det mörkbrunt/svart igen, när jag skulle ha ljust blev det mörkbrunt osvosv.. aa you got it! där har ni anledningen.
och det ända som är "svårt" med att färga hemma är hur länge man ska ha i färgen. men det står ju på en lapp och efter ett tag kan man det. så jag rekomenderar att färga hemma, då får man som man vill ha det och det är billigare! =D


sådär hade jag innan det jag har nu, dvs mörkbrunt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: