2010-11-08
 17:09:20

justejustejuste



svar: barnmorskan = gynundersökning, eftersom jag äter p-piller kan jag inte bli gravid, bra va? jag vet! och när man ätit p-piller 3 månader får man gå på gynundersökning, bra va? jag vet! alla tjejer lär göra en gynundersökning några gånger i sitt liv, så är naturligt att göra det, inget fel med det.
operation = eftersom jag inte är gravid (och kommer inte bli heller) så ska jag heller inte göra abort. jag ska få en slang med en kniv på nerkörd i halsen, ner till tunntarmen. så ska dom skära av en del av tunntarmen. inget konstigt med något av sakerna, right?


Anonym
PUBLICERAT: 2010-11-08, 17:12:08

alltså, den som skrev dedär borde inte läsa ordentligt du har ju skrivit om operationen. Om man ska skriva anonymt kan man åtminstone skriva ngt vettigt? :)


Anonym
PUBLICERAT: 2010-11-08, 17:15:31

oj, det var visst bara operation om att ta hål i navenln inlägget oups mitt fel :) men jag står kvar vid om man skriver anonymt & kritiserar så vågar man inte stå för vad man säger..


amandasääv
PUBLICERAT: 2010-11-08, 17:56:34 | URL: http://evamanda.blogg.se/

varför ska du ta bort en del av tunntarmen ;o?


tove :)<3
PUBLICERAT: 2010-11-08, 19:41:58 | URL: http://jagarenkatt.blogg.se/

bra skrivet :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: