2011-05-12
 21:48:23

skithåla

har lust att bara sticka härifrån nuuuu! hatar mjölby, asså alla, precis ALLA är så äckligt jävla omogna här, finns väl typ 20 pers som är undantag och kan bete sig som folk. sköt erat eget liv istället för att lägga er i mitt, herregud säger jag bara. kan inte ens få stå och snacka med sina vänner utan att folk ska komma och säga att man har adhd, va äre för fel på folk?! man skämtar inte om att man kan ha damp osv, idioter.
man kan inte ens vara med på en idrottslektion utan att folk ska klaga?! herregud, ser jag ut som en jävla sportfåne eller? nej långt ifrån. är iallafall inte som alla andra i denna jävla äckelhåla som spelar fotboll och bandy och lever för idrott, skriver på fb 24/7 om att messi gjorde mål, måste få mvg på ett prov utan att börja tjuta osv. jag är en av få som vågar vara med mig själv och inte vara som alla andra jävla tråkiga personer!
så klaga förihelvete inte på mig, det är er folk ska klaga på. ni är så äckligt pinsamma och måste vara exakt likadan som alla andra, piiiiiinsamt!
va dig själv alla andra är redan upptagna, idioter.


Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg
PUBLICERAT: 2011-05-13, 08:31:49 | URL: http://fukami.blogg.se/

fin v-bild :)


Frida
PUBLICERAT: 2011-05-13, 09:14:24 | URL: http://fridaelinor.blogg.se//

haha , omg , jag säger ju d , de går ju fan inte o bo här nere.

Om man inte e precis som alla andra så e man antingen fjortis eller tönt? Man bah "wtf? "

Dom tål inte att någon gör en förändring .

Och alla e så jävla avundsjuka så d e inte sant. :)

Men d e bara skita i idioterna , men tyvärr kan jag ju inte säga att dom ger sig då , för dom ger fan aldrig upp :P

Men snaaaaaaaart så e vi 18 allihopa och kan dra ifrån skithålan!

Puuus på det!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: