2011-05-13
 12:48:32

heeej gott folk!

hej gott folk kom hem precis, varit i skolan idag *duktig chey* nejmen iallafall. på lunchen drog jag elin och synne till kebabhouse, sen stack dom tillbaka till deras sista lektion och jag hem, så kommer synne hit sen!
ikväll blir det att ta det lugnt bara. imorgon blir det att hämta moppen (wohooo!!) och sen blir det födelsedagsfest för karro som fyllde 20 igår (grattisgrattis) och sabina som fyller 17 på måndag(?). så jag synne och frida åker moppe dit, fan va snyggt det kommer se ut. värsta partybrudarna på moppe, sexy! ;)
och nästa fredag åker jag synne frida elin och linn och piercar tungan, wiiie! helga och felicia hänger också med och håller handen hihi. =) får min nya mobil när som helst också!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: